CARWIZ osvaja Karibe
Trenutno smo u tijeku pregovora o pozicioniranju CARWIZ rent a cara i na okolna karipska otočja čime je nakon Hrvatske, Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije, Albanije, uspješno finalizirano dodatno globalno pozicioniranje branda. Ujedno, to je i prvi poslovni iskorak Carwiz Internationala prema prekooceanskim tržištima!
Nakon što smo nedavno javnosti predstavila plasman franšiznog poslovanja na međunarodna tržišta, ovih dana vam donosimo odlične vijesti o realizaciji pozicioniranja branda na karipsko otočje, točnije na St. Maarten.
Prema riječima Krešimira Dobrilovića, direktora i vlasnika Carwiza, plasmanom tvrtke na tržište ove karipske države postignut je velik uspjeh. „Poznato je kako su Karibi, odnosno St. Maarten iznimno potentna turistička destinacija. Riječ je o destinaciji koja je svojim turističkim ostvarenjima zadobila poštovanje u međunarodnim okvirima. Naši partneri s kojima smo završili proces franšiznog plasmana garancija su kako će poslovni rezultati koje očekujemo u narednim godinama biti uistinu i ostvareni. Uz to, jačanjem branda i promocijom raspoloživim kanalima, očekujemo kako će se Carwizovoj obitelji uskoro pridružiti još neke karipske destinacije“.
Tijekom proteklih godina Karibi su zabilježili rekordna ostvarenja od preko 30 milijuna posjetitelja godišnje. Uzmemo li u obzir da su gosti koji posjećuju Karibe više platežne moći, s tržišta SAD-a, Kanade i Europe, te kako potrošnja na destinacijama raste za prosječnih 3% godišnje, tada je i uspjeh plasmana nas iz Carwiza na to tržište značajniji.
Do danas smo u Carwiz internationalu uspješno ostvarili plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije i Albanije. Trenutno vodimo pregovore o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta - između ostalog i s tržištima Vijetnama, Brazila, Rusije, Malezije, Malte, Portugala, Španjolske...
Carwiz u Hrvatskoj danas broji gotovo 100 zaposlenika, a poslujemo putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala poslujemo s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvarili smo značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za više od 100%, isto kao i broj zaposlenih.