Carwiz Hrvatska na Danima Komunikacija

Ove godine sponzorstvom podržavamo - Dane Komunikacija! Ovaj festival je prepoznat kao jedan od najboljih događaja na svijetu zbog svog izvanrednog pristupa, jedinstvenog programa, provokativne produkcije i vrhunske organizacije. Svake godine, tradicionalno se traži ulaznica više. Neponovljiva atmosfera koja se ne može opisati, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva, znanja i zavidna produkcija, samo su neki od opisa koje možete čuti od sudionika i posjetitelja. 
Carwiz Hrvatska na Danima Komunikacija
Ove godine sponzorstvom podržavamo - Dane Komunikacija! laughing
 
Ovaj festival je prepoznat kao jedan od najboljih događaja na svijetu zbog svog izvanrednog pristupa, jedinstvenog programa, provokativne produkcije i vrhunske organizacije. Svake godine, tradicionalno se traži ulaznica više. Neponovljiva atmosfera koja se ne može opisati, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva, znanja i zavidna produkcija, samo su neki od opisa koje možete čuti od sudionika i posjetitelja. 
Ove godine se održava od 11. do 14. travnja 2024. godine u hotelu Lone u Rovinju.
 
Organizatori kažu ovako:
 
Our speakers don't talk about trends. They create them.
Ulaznice nabavite na: https://danikomunikacija.com/
 
Veseli nas što uspijevamo podržati uspješne projekte, koji su prepoznati ne samo kod nas nego i diljem svijeta. Iz DK kažu da pripremaju izvanredan postav vrhunskih svjetskih predavača i lidera koje u Hrvatsku dovode sa svih strana i dijelova svijeta. Mi vas samo možemo pozvati da dođete i sudjelujete, te svakako naučite nešto novo! Jer ćete se sigurno htjeti vratiti.

O ORGANIZATORIMA Dana Komunikacija:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo.

#carwizhrvatska #sponzorstvo #danikomunikacija