Rast broja rezervacija s međunarodnih tržišta za 30%
U Carwizu smo tijekom mjeseca lipnja zabilježili rast broja rezervacija s međunarodnih tržišta za 30%. Riječ je o planiranom rastu koji se temelji na realizaciji poslovanja pomoću uspješno plasirane franšizne globalne B2B mreže.
Nepovoljna tržišna kretanja u rent-a-car industriji na razini države ukazivala su na nešto slabije poslovne rezultate ovoga lipnja, ali zahvaljujući provjerenim poslovnim rješenjima rezultati kod nas u Carwizu nisu izostali. ''Pokazatelji su ukazivali na slabiji lipanj, no ostvareni rezultati su plod detaljnih analiza, praćenja stanja ne samo na hrvatskoj, već i na globalnoj rent-a-car sceni. Ništa ne dolazi preko noći, a rezultati nas nisu iznenadili budući da pomno planiramo svaki korak, neprestano učimo i analiziramo. Kada posjedujete znanje i iskustvo, kada ulažete u svoje zaposlenike i istovremeno pomno pratite situacije na svim tržištima u pravilu se ne biste trebali susresti s većim iznenađenjima'', naglašava direktor prodaje Borko Ribić.
''Zanimljivo je kako najveći broj rezervacija dolazi s tržišta zemalja Skandinavije, Velike Britanije, SAD-a, Kanade, Južne Koreje, Ukrajine, Rusije, a bilježimo i rezervacije čak i iz daleke Kine'', konstatirao je Ribić i dodao: ''Jačanje brenda i prepoznavanje naše kvalitete diljem svijeta je evidentno, što nam je dokaz kako se naša uloga savjetnika franšiznim partnerima pokazala kao kvalitetno rješenje za nepovoljne tržišne situacije.''
Podsjetimo, u proteklih godinu dana smo svoje poslovanje uspješno plasirali na brojna međunarodna tržišta. Stabilnost i pouzdanost poslovanja temeljimo na online kanalima prodaje, razgranatoj B2B međunarodnoj mreži i 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima Lijepe Naše. Nakon osvajanja domaćeg tržišta, postali smo i međunarodna tvrtka koja je plasirala franšizno poslovanje na deset tržišta diljem Europe i svijeta. U skoroj budućnosti planiramo širenje na tržišta Portorika, Floride, Poljske, Rumunjske, Crne Gore i Mauricijusa.
''Takvo brendiranje ne pogoduje samo rent-a-car industriji zadajući nove izazove konkurenciji, već predstavlja i brendiranje države budući da smo prepoznati kao kvalitetan i pouzdan partner'', dodao je Ribić te istaknuo kako je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa čime je ukupan promet Carwiza u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%.