CARWIZ Hrvatska nosi zlatnu medalju kada je briga o klijentima u pitanju!
CARWIZ-u u Hrvatskoj potvrđeno je članstvo u prestižnom međunarodnom klubu Customers’ Friend čiji član mogu biti samo organizacije koje njeguju izvrstan odnos sa svojim klijentima!
Customers’ Friend je značajno međunarodno priznanje koje ima posebnu težinu jer od kompanija ne traži samo veću razinu korisničke podrške već ističe na važnosti i empatiju, humanost, brižnost, srdačnost te ljudskost cijeloga tima. Misija programa ICERTIAS Customers' Friend je njegovanje i poticanje boljeg i kvalitetnijeg odnosa između tvrtke i korisnika s ciljem osiguranja najkvalitetnije usluge. Stručnjaci programa traže najbolje tvrtke diljem svijeta, a nakon detaljne provjere i korisničke procjene, odlučuju tko će nositi zlatnu medalju Customers' Friend.
Kako bi zaslužio isticati status: "Customers' Friend – Dedicated to Excellence”, CARWIZ Hrvatska prolazi kroz detaljnu reviziju i pažljivu provjeru baziranu na četiri glavna analitička “stupa”: 1. Reputacija; 2 Komunikacija i Socijalne; 3. Korisničko iskustvo; i 4. Povjerenje. Ukupna prosječna ocjena CARWIZ-a u ovom tržišnom istraživanju iznosi 4,19 od ukupno 5.
Zahvaljujući visokoj ocjeni u Customers’ Friend analizi kao i potpisom Customers’ Friend deklaracije, CARWIZ u Hrvatskoj ispunio je sve uvjete za pristupanje Customers’ Friend članstvu za godinu 2022/2023 te zasluženu mogućnost isticanja prestižne oznake “Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente” i međunarodni status “Customers’ Friend – DEDICATED TO EXCELLENCE”.