Korisnički centar

Rezervacije

Potvrda rezervacije (voucher) treba stići putem elektroničke pošte. Provjerite ispravnost upisanih podataka, a ako su ispravni, kontaktirajte naš Korisnički centar.

Dodatnim pokrićem smanjujete vlastito učešće u šteti. Može biti smanjeno na manje učešće u šteti ili bez učešća u šteti. Visina pokrića ovisi o izabranom paketu i broju dana najma. Cijene dodatnih paketa pokrića možete provjeriti tijekom izrade rezervacije.

  • SCDW (Super Collision Damage Waiver) je pokriće za cjelokupni otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila.
  • CDW+ (Collision Damage Waiver Plus) je pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila na umanjen iznos.
  • WUG (Wheels Undercarriage and Glass protection) je cjelokupno pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na podvozju, staklima te kotačima vozila.

Lokacija preuzimanja i vraćanja te model vozila se može mijenjati 48 sati prije preuzimanja. Vrijeme preuzimanja može se mijenjati 12 sati prije preuzimanja, a usluga dostave može se zatražiti 48 sati prije preuzimanja.

Ako ste obavijestili naš Korisnički centar, rezervirano vozilo će vas čekati do vašeg dolaska, a u protivnom imamo sljedeće uvjete rezervacije vozila:

  • Od 16. rujna - 31. prosinca i 1. siječnja - 14. lipnja - 6 SATI
  • Od 15. lipnja - 15. rujna - 1 SAT

Rezervacija se može otkazati putem svog korisničkog računa ili u samoj rezervacijskoj formi (izmjena rezervacije), do 24 sata prije preuzimanja vozila bez ikakvih dodatnih troškova.

Ako se klijent ne pojavi ili ne preuzme vozilo bez nekog opravdanog razloga ili otkaza rezervacije, zadržavamo pravo naplate troškova na kreditnu karticu.

Nije nužan za postupak rezervacije, no korisnički račun omogućuje praćenje vaših računa, dodatne pogodnosti, kao i pregled svih novosti.

Uvijek se može koristiti druga kartica za preuzimanje vozila, no ako ne posjedujete drugu važeću kreditnu karticu, nećete moći preuzeti vozilo.

Nažalost, samo vlasnik kreditne kartice može u svoje ime potpisati Ugovor o najmu i preuzeti vozilo.

U ovom slučaju molimo obavijestite našu korisničku podršku. Klijent koji preuzima vozilo pri preuzimanju treba imati svoje osobne dokumente te kreditnu karticu.

Kontaktirajte nas


Našu korisničku službu moguće je kontaktirati za vrijeme radnog vremena, radnim danom od 8 do 16 sati.

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja CARWIZ web stranice koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »