Korona kriza i pogled na poslovanje iz nove perspektive

Korona kriza i pogled na poslovanje iz nove perspektive

Industrija putovanja, jedna je od najpogođenijih negativnim posljedicama pandemije uzrokovane Covid19, ne samo u Hrvatskoj već i u svijetu.

Znamo i kako se hrvatski poduzetnici na sve moguće načine odupiru izazovima s pogledom u još uvijek neizvjesnu budućnost.

Carwiz rent a car, prva hrvatska tvrtka za najam vozila koja je početak godine započela sa zavidnim poslovnim rezultatima ubrzo se baš kao i cijeli svijet suočila s pandemijom. Zaustavio se globalni rast i gotovo ugasilo lokalno poslovanje u Hrvatskoj što je iznjedrilo neke nove oblike poslovanja. 

No, nakon restrukturiranja i novih mjera na domaćem tržištu, u Carwizu su na problem održivosti poslovanja odlučili gledati iz nove perspektive, te posegnuli za provjerenim rješenjem - poslovanjem putem franšiznog modela! Ideja je nastala kao logičan slijed i odgovor na pitanje zašto u Hrvatskoj ne bi primijenili ono što uspješno rade u čak dvadeset zemalja svijeta?

Unatoč smanjenom broju turista, ograničenom kretanju, apelima da ostajemo kod kuće, u jednom trenutku ovo će biti iza nas, a zatim kreće pomama za putovanjima. U tom trenutku koji će se, nadam se, dogoditi vrlo skoro mi ćemo biti spremni baš kao i naši trenutni ali i budući franšizni partneri.“, objašnjava poslovnu odluku Krešimir Dobrilović, vlasnik i osnivač Carwiz rent a cara i Carwiz Internationala.

Potencijal ovog modela leži u pružanju cjelovite podrške partnerima, a jedan od bitnijih segmenata pozicioniranja svakako je i kroz vizualni identitet koji su stvorili, a za koji, priznaju, ljudi često misle da pripada nekoj stranoj tvrtki, a ne domaćem, 100% hrvatskom vlasništvu. Benefit franšiznih partnera se iskazuje i kroz bogata poslovna iskustva, know how s kojim Carwiz raspolaže i koja pružaju ne samo partnerima, već i cijelom dustribucijskom lancu i klijentima.

Mi smo dokazali da kvalitetnu uslugu može (po)nuditi i hrvatska tvrtka jer osim naše ideje, produkt našeg rada su i software, dizajn, komunikacija, partneri. Sve je u potpunosti naša ideja, rad i trud koje se pokazalo kao vrlo uspješan franšizni model primjenjiv na većinu zemalja u svijetu čiji potencijal vidimo i u Hrvatskoj.“, dodaje Dobrilović o ideji franšiznog poslovanja i u Hrvatskoj.

Svaki autentičan brend koji brine o klijentima i partnerima baš kao i Carwiz može zadržati svoju snagu pod uvjetom da brzo reagira na novonastale situacije, prihvaća promijene i ako u svojim redovima ima pravi tim stručnjaka koji slijede trendove i prihvaćaju promijene.

Onda je takvo franšizno poslovanje kao uobičajeni model poslovanja u zapadnom svijetu primjenjiv i kod nas, posebice kada govorimo o turističkom segmentu i obraćanju turistima koji uz sebe žele imati pouzdane pružatelje usluge na koje se mogu osloniti kada je u pitanju sigurnost putovanja.

Dobro je znati da u ovoj tvrtki koja se unatoč svim nedaćama uspješno odupire neprilikama traže partnere baš kao što je najnoviji primjer i u Grčkoj i čak deset novih podfranšiznih ugovora koje je ova tvrtka sklopila u jeku najjače krize.

Tražite li i vi pouzdanog partnera dogovorite svoj sastanak na [email protected] ili pozivom na broj +385 1 4094 444.

 

HAMAG
Izjava o sufinanciranju
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja CARWIZ web stranice koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »